Ads by Nuffnang

Thursday, November 12, 2009

Jangan Pandang Rendah Pada Brand BATA



Brand BATA sudah lama bertapak di Malaysia (atau dahulunya Tanah Malaya) & sudah sebati di hati masyarakat kita sebagai jenama kasut kaki yang di percayai. Masih lagi teringat semasa zaman kanak-kanak, parents bawak pergi beli kasut raya atau kasut sekolah atau selipar di kedai BATA. Seronok tak hingat time tu.Happy times.


Aku nak bercerita sebelum Hari Raya Eidulfiitri yang lalu, aku telah membeli sepasang sandal BATA yang amat selesa dan sesuai untuk di buat berjalan2 semasa menziarah.Harganya hanya RM29.90. Tadi semasa aku baru nak pergi on my "Mengidam Run" (wife aku yang pregnant lah..bukan aku yg mengidam..ishh) aku mencari sandal utk di pakai. Cari punya cari....TAKDE!!! Sah kena curik. Sebak Sedih muncul dan hampir titiskan air mata. Kasut ayah & isteri saya yang lebih mahal masih ada. Sandal aku juga yang di rembat? Pelik.

Kepada yang terambil atau "buat2" terambil sandal aku tu, pulangkanlah sandal aku tu. balik. Parents korang tak ajar ke tak baik mencuri barang orang? Aku janji tak buat apa2 kat korang. Cuma pulangkan balik selipar sandal aku tu. Aku janji.

Jika ada yang terjumpa, rupa sandal tu ada camnie.

Sementara itu, terpaksalah aku menggunakan selipar jepun dan menggunakan langkah-langkah lebih drastik utk pastikan benda ni tak berulang.







No comments:

Post a Comment

Comment here