Ads by Nuffnang

Tuesday, November 23, 2010

Apa?? Nak bagi saya Blackberry free?? Okay aje!


"Bo, this is your new BB. Please sync with e-mail. Enjoy!!" Itulah yang ada di atas meja saya pagi semalam. Terus hilang Monday blues. Kalau aku sendiri nak pergi beli Blackberry ni memang takdelah (setia kepada Nokia E71 ku). So, bila company bagi aku BB ni, ambil saja lah! Aku sebenarnya dah agak dah akan dapat memandangkan aku kerja company telco.

Model yang aku dapat ni Blackberry 9300 Curve 3G. Dapat pulak warna merah. Nice! Aku masih lagi jahil dengan BB ni. Applications yang aku dah download biasa-biasa aje macam Facebook, FourSquare, Opera Mini dan itu aje.



Aku akan explore lagi kebolehan Blackberry ni. So far, aku suka BB Messenger sebab its free and boleh buat conference. Oh yeah, aku guna pakej Celcom XPAX BB. Bukan sebab aku belot Tune Talk (insya'Allah, Tune Talk pun akan ada BBM service end of the year). Tapi sebab kalau ada BB tapi tak boleh pakai BBM apa cerita? Exactly! Tengoklah table bawah ini untuk pakej Celcom XPAX BB.


Nak activate pun senang aje kalau memang dah pengguna Xpax. Ikut aje instruction ni.

P/S: Blackberry lagi bagus dari iPhone in my eyes.

5 comments:

  1. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...bestnya...company lama dulu bagi nokia kecik hitam putih sahaja!

    ReplyDelete
  2. wah!! sonoknya dpt BB.. kejelesan di situ! huk3

    ReplyDelete
  3. wahh seronok tu...dapat merasa free tanpa kuar duit kan...hihihi

    ReplyDelete
  4. seronoknye..T_T jeles!

    ReplyDelete
  5. Hohohoh...kebanyakn company skang dah provide BB kat staff diorg..sbb work wise mmgm bgus la..pae lagi kalau dtg with package kan..mcm company I skang ni la..most of the staff guna BB. But i tak lagi la..setia dengan Nokia je..hehehe

    ReplyDelete

Comment here