Ads by Nuffnang

Thursday, November 25, 2010

Mana nak cari Penguin Race toy ni?


Selamat pagi! 

Semalam memang sibuk betul sampai tak boleh update apa-apa walaupun banyak benda aku rasa nak update. Kerja, rumah dan study untuk exam yang tak lama lagi memang banyak amik masa aku.

Ini aku nak tanya pada yang sudi menjawab. Mana nak cari Playful Penguin Race toy ni? Masa kecik-kecik dulu aku ada lah, tapi sekarang mana ada dah. Aku tanya sebab aku nak beli untuk anak aku tu, si Kaisan. Saja menambahkan koleksi toys dia.

Kalau ada yang tak kenal toy ni, boleh tengok video ni.



So, kalau ada yang tahu mana aku boleh cari toy ni, silalah tinggalkan komen ye.

4 comments:

  1. race toy ni skang dahbanyak versi..ada yang kereta, itik etc..kalau nk cari yang penguin mcm ni mcm susah sikit kot..sy dulu pun ada yang penguin race toy cam ni..syok je tgk...hehhee

    ReplyDelete
  2. bo.. kat mudah ada laa.. tapy jolly penguin
    http://www.mudah.my/Jolly+penguin+frisk+paradise-7803043.htm
    try laa roger dia..

    playful penguin race, ada kat ebay.. barang US mari.. hehehe :)

    ReplyDelete
  3. i tak tau sngt pasal toys ni..but meyba leh cuba carik kat butik toy r us ataupun toy city..

    ReplyDelete
  4. kat tesco ada..kat billion ada..promosi jolly penguin race RM17.90

    ReplyDelete

Comment here