Ads by Nuffnang

Wednesday, December 8, 2010

Musim berkhatan sudah tiba!

Aiman yang cool.

Hari ini dua orang anak saudara aku, Aiman & Imran berkhatan atau cakap orang biasa bersunat. Zaman sekarang budak-budak bersunat kat klinik. Senang, kurang sakit (dapat bius) dan cepat.

Seorang anak saudara aku ni, Aiman ni memang cool,aje dia kata rasa pedih je. Cam kena gigit semut. Yang sorang lagi tu pulak aku tak dapat jumpa lepas dia pergi klinik. Dari cerita si Aiman, yang sorang lagi tu meraung dekat 50 minit baru selesai khatan dia. 50 minit??!! Nasib baik dia tak lari keluar klinik...hehehe..

Anak bujang aku, Kaisan menyakat Aiman..ish..sunat kang Kaisan ni.

P/s: Aku dulu bersunat batang pisang kat kampung. Horror tengok collection pisau tok mudim. Nightmares!

4 comments:

  1. Terkenang 3 tahun lepas, masa 2 hero berkhatan..si adik 9 thn abg 11 ms tu..adik relax selamber ms kena injection dn kena cut..smpai doktor pun pelik...kebal sungguh budak ni..ms tu akak tguk apa sj yg doktor buat..abg dia pun relax wlupun muka kerut2 tahan sakit..

    sampai rumah bius habis..adik meraung menangis sakit..hehhe..

    pgalaman sgt berharga buat akak kerana masa tu akaklah ibu dn ayah anak2 so akak kena kuat tguk wlupun ngeri juga ms tu.

    ReplyDelete
  2. teringat plak zaman aku berkhatan dulu...hehehe

    ReplyDelete
  3. jgn bg kaisan lompat atas aiman ok, hikk...

    ReplyDelete
  4. 50 minit?! wahahahah.. lamanya nak tunggu dia habis nangis. tapi mmg seram kot? macam la tahu. lol

    ReplyDelete

Comment here