Ads by Nuffnang

Monday, April 18, 2011

Bila nak cari tiket free, barulah nak cari aku....


Selamat pagi! Monday blues datang lagi. Kenalah cari motivation & tenaga untuk minggu baru. Why can't we have 3-days weekend???!!

Pagi-pagi lagi aku di kejutkan dengan sms "Bo, ada tak tiket free untuk konsert Justin Bieber? Kalau kau ada tiket lebih, nak jual pun okay jugak, Bukan aku yang nak, tapi anak buah aku yang bising-bising nak pergi". Arrgghh...time ada konsert baru nak cari aku. Aku pergi pun sebab aku kena kerja.

Company yang aku bekerja, Tune Talk minggu ini sponsor Justin Bieber's My World Tour konsert dekat Stadium Merdeka pada 21hb April ni. Seperti biasalah, bila ada konsert, staff semua kenalah turun padang. Tak kiralah kita tu kerja finance ke, marketing ke, IT ke. Mestilah kena tunjuk support.

Kepada yang nak tiket free atau tiket murah, minta maaf sebab staff pun tak dapat tiket free.

No comments:

Post a Comment

Comment here