Ads by Nuffnang

Saturday, July 2, 2011

Saudara Eyriqazz pemberi semangat dengan check RM 5K

Gambar ihsan dari Eyriqazz.com
Happy dan kembali bersemangat aku bila membaca entri terbaru dari saudara Eyriqazz. Entri terbaru "My Biggest Cheque from Nuffnang" membuktikan yang blogging bukan hanya dapat memberi kepuasan sebab dapat meluahkan apa yang kita fikirkan, ideas yang kita ada dan juga just nak cerita apa yang berlaku dalam hidup kita tapi dapat bagi pulangan dari financial.

Sebab apa entry saudara Eyriqazz ini bagi semangat pada aku? Aku seperti orang lain perlu mencari income sampingan untuk memberi keselesaan hidup pada family aku. 

Ingat tak pada entri aku pada 2-3 hari yang lepas bertajuk "Pentingnya ber " Networking" dengan Bloggers Lain" ? Dalam entri tu aku ada mengatakan yang bloggers lain boleh menjadi inspirasi kepada kita. Inilah bukitnya. 

Aku nak ucapkan tahniah kepada saudara Eyriqazz sebab bukan mudah untuk meneruskan semangat blogging dengan menguruskan hal kerja, keluarga dan anak kecil sebab aku juga ada anak kecil dan kerja yang tak habis-habis. Now I am inspired and motivated.

3 comments:

Comment here