Ads by Nuffnang

Wednesday, November 2, 2011

Saya nak belajar menjadi blogger berilmu (& berjaya)

Pagi ini, seperti biasa saya akan melakukan blog reading pada bloggers favourite. Di antaranya blog saudara Eyriqazz (http://www.eyriqazz.com) yang memang sempoi dan yang paling saya suka sebab dia rajin dan feature juga family dia dalam blog posting sekali-sekala.

Hari ini Wordless Wednesday dan lepas tengok foto cheque terbaru di terima oleh saudara Eyriqazz dalam posting Wordless Wednesday terbarunya, terus wordless saya. Tak mampu mengucapkan apa-apa pun. Hanya kagum dengan pencapaian dia sejak 3 tahun dia berblogging.

Mungkin rezeki saya belum tiba dan perlu berusaha lagi. Kena cuba tingkatkan ilmu blogging, enjoy blogging dan share ilmu (& pengalaman) dengan pembaca. Insya'Allah.

2 comments:

  1. InsyaAllah bro..dimana ada kemahuan,di situ ada jalan...rezeki ada di mana-mana...usaha tangga kejayaan...

    ReplyDelete
  2. insyaallah..moga2 impian tercapai..

    sy pun masih bnyk yg perlu belajar pasal blog:) dan harapnya one day boleh jadi salah sorg blogger berjaya:)

    ReplyDelete

Comment here