Ads by Nuffnang

Thursday, December 15, 2011

Saya dah join kelab 3 Series

Tajuk bukan main lagi kan. Bukannya baru beli BMW 3 Series atau pun Mazda 3. Tapi kalau boleh beli apasalahnya, betul tak? Sebenarnya saya dah berumur 3 dekad atau 30 tahun. Yup, tanggal 9 November yang lalu saya dah berumur 30 tahun. Muda lagi tu sebab orang selalu kata life starts at 40. Kira kanak-kanak lagi lah ni. Cheh, perasan sejenak. 

Walaupun dah lebih sebulan berlalu saya menjadi ahli Kelab 3 Series, rasanya patut juga buat posting kat sini buat kenang-kenangan dan tengok sama-sama dengan anak-anak nanti. Insya'Allah.

Hari tu ada dua sambutan. Sebelah siangnya sambutan bersama wife dan anak di Chilis One Utama. Sebelah malamnya bersama ahli keluarga yang lain. Yang bestnya, family bawa pizza favourite baru, Papa Johns Pizza. Memanglah terbaik.

Walaupun simple, tapi memang rasa di hargai dan di sayangi. Terima kasih kepada semua yang wish & doakan saya pada hari itu.

Kaisan mengacau ketenteraman ikan-ikan
Aksi kejar mengejar

Ingat touch screen
Mama tolong Kaisan coloring


Jeling pada siapa pulak tu?

Amboi, jelingan tajam nya

Sluurrppp...

Mama's order. Forgot apa mama order.

Kaisan's kiddie meal

Birthday boy punya meal

Guocomole...mole...mole..

Tak reti hisap straw camtulah gayanya

Kenyang sambil layan Upin & Ipin

Please no paparazzi..

Jalan-jalan kasi turun makanan

Muat pulak dua beranak ni duduk

Tiga large Papa John Pizza

Nak start yang mana satu ni?

Layann..

Baskin Robin Ice Cream Cake..tak pernah dapat ni.

Coklat all the way...sila tekan butang "Like"

Chicken wings for Kaisan

All smile....*click*

Achik makan dulu...Kaisan suap
Achik dah terbongkan...Kaisan kenyang sampai tinggal pampers

2 comments:

  1. happy bday bro....br 3series.....illek la...
    wey sedap ke papa john tu?aritu aku try .....out beb......xbole masuk

    ReplyDelete
  2. owh, 3 series ni, hikk..
    hepi belated besday bro ^^

    ReplyDelete

Comment here